Hibabejelentés

Gyakori kérdések és válaszok

•    Milyen ügyekben fordulhatok az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatához?

Minden műszaki, hálózati ügyek tekintetében.
Új bekötéssel, teljesítményváltozással kapcsolatos igények (befogadó nyilatkozat szükséges hozzá), fogyasztó által kért helyszíni munkák, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatásával kapcsolatos igények, műszaki hibák bejelentése, szabálytalan vételezés bejelentése.

•    Hol indíthatok új igényt?

Új bekapcsolással, bővítésekkel kapcsolatosan az OPUS TITÁSZ Zrt. „Új bekapcsolás, bővítés” felületen, míg mérőhelyi munkával kapcsolatos igénybejelentéseiket az OPUS TITÁSZ Zrt. „Mérőhelyi munkák igénylése” felületen tudják kezdeményezni.

•    Milyen egyéb iratok szükségesek az új igényekhez?

Az új bekapcsolás és a bővítés folyamatának (H tarifás vagy vezérelt mérő igénylése) indításához az igénybejelentő dokumentumok mellé szükséges csatolni kereskedelmi befogadó nyilatkozatot, melyet ügyfelünk az általa választott egyetemes szolgáltatótól/kereskedőtől igényelhet. Ezen dokumentum hiányában igénybejelentését nem tudja feldolgozni társaságunk.

•    Már beadtam igényemet új csatlakozásra, bővítésre, háztartási kiserőműre az E.ON ügyfélszolgálatán. Szükséges-e újraindítanom?

A korábban elindított igényeket nem kell újraindítani, hiszen az E.ON a megindított igényeket átadja az OPUS TITÁSZ Zrt.-nek.

•    Hiánypótlást kértek tőlem új csatlakozás, bővítés, háztartási kiserőmű kapcsán. Hova kell beadnom?

A hiánypótlásnak az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáján kell megtörténnie, hiszen 2023. október 1-től az áramhálózati és műszaki ügyekben az OPUS TITÁSZ Zrt. az illetékes.

•    Hogyan változik meg a plombabontás folyamata?

Az ügyfélszolgálat változásával a plombabontási jogosultság megszerzésének a feltételei, illetve a plombabontási jogosultsággal rendelkező regisztrált szerelők kötelezettségei változatlanok maradnak. Az együttműködési megállapodásban leírtak alapján a leszerelt egyedi sorszámú zárópecséteket az Elosztói Engedélyes részére továbbra is kötelező leadni. A leadás menete változatlan formában fog működni.

•    Hol adhatom le a plombát?

Az összegyűjtött plombákat, a kitöltött formanyomtatvánnyal (Igénybejelentés zárópecsét bontásra) együtt, havi egy alkalommal kell leadni a területileg illetékes mérőlogisztikusnak, akik tételesen, sorszám szerint veszi át.

Név 

Cím és  

fogadási időpont 

E-mail-cím 

Mobil 

Székely Attila 

Karcag, Madarasi út 54. 

minden hónap utolsó hete 

szekely.attila@opusenergetika.hu  

06 30 

378 2658 

Kaló Róbert 

Szolnok, Verseghy út 3. porta 

munkanapokon 08.00–16.00 

kalo.robert@opusenergetika.hu  

06 30 

378 2846 

Kerti Erika 

Debrecen, Híd u. 10–12. 

munkanapokon 07.00–15.00 

kerti.erika@opusenergetika.hu  

06 30 

476 2849 

Ricz Erzsébet 

Nyíregyháza, Bethlen Gábor u. 53. munkanapokon 08.00–15.00 

ricz.erzsebet@opusenergetika.hu  

06 30 

747 2677 

 

•    Igénybejelentésre hogyan lesz lehetőség?

Új bekapcsolással, bővítésekkel kapcsolatosan az OPUS TITÁSZ Zrt. „Új bekapcsolás, bővítés” felületen, míg mérőhelyi munkával kapcsolatos igénybejelentéseiket az OPUS TITÁSZ Zrt. „Mérőhelyi munkák igénylése” felületen tudják kezdeményezni.

•    Mikor szükséges befogadó nyilatkozatot mellékelni az igényekhez?

Az új bekapcsolás és a bővítés folyamatának (H tarifás vagy vezérelt mérő igénylése) indításához az igénybejelentő dokumentumok mellé szükséges csatolni kereskedelmi befogadó nyilatkozatot, melyet ügyfelünk az általa választott egyetemes szolgáltatótól/kereskedőtől igényelhet. Ezen dokumentum hiányában igénybejelentését nem tudja feldolgozni társaságunk.

•    Milyen telefonszámon tudok távtámogatást kérni regisztrált szerelőként?

Regisztrált szerelői támogató vonalunk: 06 30 720 4828